Pierwsze szkolenie dla sprzedawców za nami

Szkolenie rozpoczęło się oficjalnym powitaniem uczestników oraz cyklem trzech wykładów prowadzonych przez Alicję Wierzbicką, Józefa Wojewódzkiego oraz Jerzego Wierzbickiego – ekspertów specjalizujących się w ekonomii mięsa wołowego, w zasadach funkcjonowania polskiego i zagranicznego rynku mięsnego oraz w systemie produkcji żywca wysokiej jakości QMP.

Po przerwie obiadowej uczestnicy szkolenia zostali podzieleni na dwie pracujące równolegle grupy. W jednej z nich mistrz kuchni w zakresie przygotowywania mięsa wołowego – Grzegorz Kazubski przyrządzał na oczach uczestników szkolenia cztery dania z wołowiną w roli głównej. Uczestnicy mogli przypatrywać się poszczególnym czynnościom kucharza, zadawać pytania, a następnie degustować przygotowane przez niego potrawy. Kucharz udzielał wielu praktycznych porad kulinarnych, które niejednokrotnie szokowały i ciekawiły szkoleniowców.

W drugiej z grup ekspertem był Edward Nowak - wybitny specjalista ds. ekspozycji mięsa w ladzie tradycyjnej. W trakcie warsztatów udzielał praktycznych porad, które wiązały się ze sprzedażą i ekspozycją mięsa w ladzie chłodniczej. Opowiadał o cechach i zdrowotnych właściwościach mięsa wołowego, celach kulinarnych poszczególnych elementów wołowych, ale też o oczekiwaniach klientów w kwestii zakupu mięsa. Po ożywionej dyskusji uczestnicy szkolenia pod okiem eksperta przygotowywali ekspozycję w ladzie oraz uczyli się jak należy prawidłowo kroić mięso.

Po trzygodzinnych warsztatach wszyscy uczestnicy spotkali się w ogrodzie na kolacji przygotowanej przez mistrza grillowania – Grzegorza Pogorzelskiego, w trakcie której mieli okazję spróbować jego autorskich dań z grilla.

Drugi dzień szkolenia rozpoczął się od zajęć praktycznych  w takiej samej formie jak pierwszego dnia, natomiast zakończył wykładami prowadzonymi przez Agnieszkę Wierzbicką specjalizującą się w technologii żywności i żywienia oraz przez Marię Woźniak – przedstawicielkę Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego. W tej części szkolenia uczestnicy dowiedzieli się o zmieniających się potrzebach konsumentów odnośnie składu i właściwości mięsa oraz o trendach w handlu mięsem i działaniach marketingowych zachęcających do kupna mięsa wołowego.

Po powyższych wystąpieniach uczestnicy szkolenia otrzymali certyfikaty eksperta sprzedaży wołowiny wysokiej jakości oraz zostali zaproszeni do współpracy z Polskim Zrzeszeniem Producentów Bydła Mięsnego.

 

Szkolenie zostało sfinansowane z Funduszu Promocji Mięsa Wołowego

Polski
Galeria: 
< powrót